Wervelend Eurovisie Songfestival met de klanken van het publiek door heel AHOY!

Het Eurovision Songfestival is op de Superbowl na de grootste productie ter wereld. Het is voor Nederland een enorme eer om het Songfestival dit jaar te hosten in AHOY.

 

De flexibiliteit die de organisatie getoond heeft om dit event tijdens corona alsnog op dit niveau te organiseren is echt bewonderenswaardig. We zijn trots om tijdens een van onze laatste Fieldlab pilots een bijdrage te mogen leveren dit historische moment.

 

Het thema van 2021 ‘Open up’ kan bijna niet toepasselijker. "Open Up to each other, Open Up to music, Open Up to Rotterdam. Voel de vrijheid om deze slogan op je eigen manier aan te vullen." Aldus Executive producer Sietse Bakker bij de lancering.

 

Lead Healthcare werkt dagelijks met een team van professionals om door te testen Nederland sneller uit de gezondheidscrisis te helpen. ‘’ Open up to play safe’. Dat is hoe wij het mogelijk maken het Songfestival veilig te produceren en beleven.

 

Zonder publiek is het voor de artiesten en technische productie bijna onmogelijk om op zo’n hoog niveau te presenteren. Tijdens alle 9 shows mogen 3.500 toeschouwers mét een negatieve coronatest aanwezig zijn. Lead Healthcare test alle toeschouwers en maakt het voor vele mogelijk dat een lang gekoesterde droom in vervulling gaat. Ook zijn we deze weken actief om te zorgen dat de crew & deelnemers dagelijks veilig en snel getest worden.

 

We wensen alle liefhebbers ontzettend veel plezier met kijken.

 

Let Payes bas – douce points!

Een greep uit onze samenwerkingen